Thursday, October 13, 2016

Resensies Fidelity Investments

Resensies Fidelity Investments Review Editor's: Fidelity is 'n bekende naam in die belegging wêreld en, soos verwag kan word, is dit 'n uitstekende aanlyn-verhandelingsplatform. Die verskeidenheid van instrumente vir diegene wat nie weet wat hulle doen is baie indrukwekkend en die beskikbare navorsing is van hoogstaande gehalte. As jy aren39; t so vol vertroue speel die markte, dan is daar ook baie van die geleentheid gebruik om die toue te leer en kry advies van professionele beleggers. Met 'n wye verskeidenheid van tipes beleggings te kies moet dit maklik wees om te kom met 'n profiel wat gee jou wat jy wil hê. As jy nuut is tot beleggings en handel is, sal Fidelity 'n uitstekende keuse wees as gevolg van sy alombekend reputasie en die feit dat dit het meer as 'n honderd kantore regoor die VSA, waar jy in kan daal tot 'n ware persoon om te praat eerder as die hantering van dinge per telefoon of e-pos. Fidelity39; s personeel kan kundige advies te gee en te help om 'n portefeulje wat jy met die inkomste of groei jy wil op 'n risikoprofiel jy gemaklik is bou. Maar, as jy weet wat jy wil doen met jou geld en is gelukkig uitvoering ambagte en die maak van beleggings jouself, die navorsing aanlyn verskaf moet verskaf wat jy met alles wat jy nodig het om te weet om sinvolle besluite te neem. Geneem uit 'n wye verskeidenheid bronne en op 'n duidelike, bondige wyse, dit bied in-diepte analise en belegging idees. Voordat delf te diep in enige een opsie maak dit sin om voordeel te trek uit Fidelity39 neem; s keuring gereedskap om af te verfyn die lys van potensiële ambagte of beleggings om jou eie kriteria voldoen. Dit help jou skerm aandele, opsies, fondse en effekte vinnig en maklik om te besluit wat die beste vir jou. Wanneer jy iets vind jy belangstel in wat jy kan die opstel van kennisgewings op jou rekening om jou in kennis stel wanneer, sê, die prys van 'n voorraad bo of onder 'n sekere vlak gaan. As jy besluit op 'n strategie, kan jy die analise-instrumente gebruik om dit so veel te toets as wat jy wil, insluitend back-toets op vorige data mark om te sien hoe dit sou verrig. Almal saam hierdie instrumente bied 'n ryk versameling om jou te help kies verstandig beleggings. Fidelity39; vernaamste handelsvennote se platform kan aanlyn verkry word of afgelaai as 'n Windows-program. Albei is baie soortgelyk in terme van voorkoms, maar ons het gevoel dat die Windows-weergawe is effens vinniger as die aanlyn weergawe. Die hoof skerm is volledig aanpas, sodat jy dit kan opstel met die live kaarte, filmpjes en voed dat jy belangstel. Die uitvoer van 'n handelsmerk is 'n baie eenvoudige proses en Fidelity het 'n unieke waarborg dat alle ambagte binne een sal word tweede. Dit is noodsaaklik indien jy neem voordeel van vinnig veranderende marktoestande en nie iets wat baie ander handel platforms bied. Fidelity laat jou ook toe om tred te hou van jou beleggings op die pad met 'n seleksie van kundig ontwerp mobiele apps vir al die groot toestelle te hou. Fidelity bied 'n wye verskeidenheid van verskillende beleggings te kies, insluitend aandele, opsies, fondse en effekte, en op die eerste dit kan oorweldigend lyk na 'n nuweling. Maar die raad wat aangebied word deur professionele mense is daar vir daardie situasie en ervare beleggers in staat om alles wat hulle baie vinnig moet vind. Die fooie en kommissies struktuur lyk redelik eenvoudig op die eerste, maar jy moet probeer om uit te vind hoeveel ambagte jy kan maak as gevolg van die koste nie afhang van hierdie faktor. Ook, as jy 'n aktiewe handelaar jy toegang tot 'n verskeidenheid van gevorderde gereedskap vir die analise van beleggings. Fidelity is 'n betroubare naam in beleggings en ons sal hoogs sy aanlyn-verhandelingsplatform beveel om nuwe of ervare beleggers. Die navorsing wat aangebied is van uitstekende gehalte en daar is 'n groot verskeidenheid van gereedskap om jou te help die data te ontleed. Wanneer dit kom by die uitvoering van ambagte niemand anders kan ooreenstem Fidelity39; s een sekonde waarborg, wat kan 'n groot verskil in 'n belangrike handel te maak. As daar niks anders wat is 'n groot rede vir uitcheck Fidelity vandag! Klik op die knoppie hieronder om te kyk na Fidelity vir jouself. Lees 40 resensies Mees graag positiewe resensie Kry behandel soos 'n prins, nie 'n padda. Ek is ryk! Ek is ryk! O liewe. Ek is glad nie ryk. Maar ons het verkoop ons hoë kant huis in Kalifornië verlede jaar, en ons het gewonder wat om te doen met die. Lees volledige resensie Ek is ryk! Ek is ryk! O liewe. Ek is glad nie ryk. Maar ons het verkoop ons hoë kant huis in Kalifornië verlede jaar, en ons het gewonder wat om te doen met die netjiese wins. Voordat ons weggekom het gedra, moes ons uitvind logistiek: maw waar die deeg spaar. Een van my broers, 'n voormalige Wall Street portefeuljebestuurder, aanbeveel Fidelity as 'n alternatief vir 'n gereelde bank. Wat is die verskil? Wel, met 'n gereelde bank, die vermoede is dat jy gaan om jou geld te spandeer. Jy maak 'n tjek rekening, kry 'n kredietkaart of selfs 'n verband, en begin pis dit weg, of jy het 'n plan vir terug of nie betaal nie. So jy behandel soos Dead Beat # 1 reguit uit die get-go. Met 'n makelaar, jy belê, en soos die meeste beleggers, sal jy 'n paar verloor, maar steeds kry 'n baie. Die meeste mense belê konserwatief oor 'n leeftyd in 'n pensioen of kollege fonds, en die makelaars geld maak uit fooie en kommissies, so dit is wen-wen al rondom. Jy kry behandel soos jy self maak hul Lexus betalings, en dit voel goed. Om mee te begin, ek roep 'n spesiale telefoonnommer gereserveer vir koninklikes (of ten minste mense wat, deur blote ongeluk van geboorte, is nie reg, maar natuurlik moet wees) en het onmiddellik die beste vriende met 'n ware, lewendige makelaar, nie 'n inbelsentrum in Indië. Hy het my deur die opening van my eerste makelaars rekening, adviseer my wat Geldmark as my basis rekening, waar my geld sou ophou met die pogings van die verdien meer geld as ek gekoop en verkoop verskeie effekte soos T-rekeninge, aandele of effekte moet dien . Fidelity is 'n afslag makelaar, wat jy meestal beteken sal nie vertrou op mnr Beste vriend Broker vir jou transaksies, of hulle sal jou ekstra koste. Die idee is om soveel aanlyn doen deur jou bietjie self as wat jy kan, en staatmaak op menslike hulp wanneer iets verkeerd gaan, soos wanneer die veel verwagte huis verkoop het deur, maar die elektroniese oordrag gedoen nie. Yipes! Waar kom al die geld heen? Ons het dit reguit uit, en geniet die leer oor hoe om ons neseier te koester in die hoop dat dit kan eendag koop 'n hele nuwe nes. Ek dink ook aan die verskuiwing van my IRA oor, en ek het my seun se kollege rekening met hulle nou ook. Behalwe die dop van jou rekeninge en transaksies, net soos aanlyn bankdienste, die Fidelity webwerf gee jou een-stop shopping vir al jou beleggings. Plus, dit geskryf in eenvoudige Engels. Jy hoef nie 'n MBA moet 'n onderlinge fonds van 'n gemeenskaplike vriend weet; maar jy moet bereid wees om jou huiswerk te doen. Wat is 'n ETF? Hoe kan ek handel termynmark? Wat is die verskil tussen 'n verband koers en 'n band gradering? Ek ontbeende op finansiële inligting met hul webwerf, plus artikels oor Yahoo! Finansies, Motley Fool en 'n voorraad-mark simulator genoem Investopedia voordat 'n enkele pennie verder gegaan. Ek erken dit - Ek het meestal op die foto's. Erm, kaarte. Ja, ek is lief vir kaarte. Is dit? Af? Ziggedy-zaggy? Bring dit op! Ek is geen kenner. Ek is nie eens 'n gevorderde beginner. Soos ons meer leer, miskien sal ons ratel up ons vlak van risiko. Miskien nie. Maar ek weet dat as 'n belegging van ons koppe Suid, sal dit nie wees vir 'n gebrek aan inligting, behalwe miskien die vermoë om die toekoms te voorspel. Daar is baie afslag makelaars daar buite: Vanguard, E-handel, Ameritrade en Charles Schwab is vernaamste teenstanders Fidelity se. Ek kan hulle nie vergelyk, want dit is die enigste ervaring Ek het met 'n makelaar van enige aard gehad, maar ek wil Fidelity aanbeveel aan enigiemand, of jy maak jou eerste voorraad aankoop of die vind van 'n veilige plek om te rol oor jou 401k . Jy moet begin iewers, of hoe?


No comments:

Post a Comment